فردای شرق

پوستر مسابقات بین‌المللی بیس‌بال

طراحی پوستر مسابقات بین‌المللی بیس‌بال - اولین دوره از جام ریاست جمهوری در سال 1394 به سفارش هیئت بیس‌بال و سافت بال کشور انجام شد - دلیجه
پوستر مسابقات بیس‌بال

پوستر مسابقات بیس‌بال

پوستر مسابقات بیس‌بال: این تورمنمنت به عنوان اولین مسابقات بین‌المللی بیس‌بال با عنوان جام  ریاست جمهوری برگزار شد. میزبان اولین دوره با انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران بود تیم‌های ملی هندوستان، عراق و دو تیم از ایران در شهریورماه در این مسابقات حضور داشتند. همچنی این مسابقات در مجموعه ورزشی آزادی تهران در سال 1394 برگزار گردید.

طراحی پوستر مسابقات بیس‌بال – جام ریاست جمهوری

این پوستر بسیار گویا و بدور از نمادگرایی و استفاده از نمادهای غیرمستقیم طراحی شد. رنگ بنفش در پوستر به خواست کارفرما مورد استفاده قرار گرفت. این رنگ نشانه انرژی بخشی و پویایی است که در هویت بصری مسابقات و هیئت بیس‌بال پیش از این تعریف گردیده است.

پرنده شاهین به عنوان مسکات و نماد این مسابقات انتخاب گریدیده بود. و این تورنمنت با شعار حمایت از این پرنده کمیاب در محیط زیست ایران برگزار گردید. « بر بلندای حمایت از (دلیجه) شاهین بلندپرواز ایران زمین» شعار این مسابقات بود. این شعار در حاشیه پوستر مسابقات بیس‌بال قرار گرفت.

عدد یک به دلیل اولین دوره بودن این مسابقات و شاهین دلیجه نیز بر روی آن قرار گرفت. کاراکتر یک بازیکن بیسبال هم برای گویایی موضوع در مرکز پوستر مسابقات بیس‌بال گرفت.

مجموعه‌های پتوی لاله، فرش مشهد، چرم مشهد و کراپ به عنوان اسپانسر این مسابقات شرکت داشتند و در این پوستر نیز در گوشه‌ای لوگوی این مجموعه‌‌ها قرار گرفت.

 

موسسه فرهنگی هنری فردای شرق با در اختیار داشتن باتجربه‌ترین طراحان در واحد گرافیک با توجه به نیاز مخاطبان و مشتریان همیشه بهترین‌ پروژه‌ها را همانند پوستر مسابقات بیس‌بال ارائه می‌دهد. همچنین موسسه فردای شرق در انجام امور پژوهشی، آموزش، رسانه، طراحی سایت، مالتی مدیا، تشریفات سرور، هاستینگ و… نیز فعالیت حرفه‌ای را دنبال می‌کند. لطفا برای بازدید از نمونه‌کارهای بیشتر به صفحه نمونه‌کار مراجعه فرمایید. همچنین برای برقراری تماس و مشاوره رایگان با کارشناسان ما از صفحه تماس‌باما می‌توانید اقدام فرمایید.

همچنین ببینید:

پوستر خانه مطبوعات

پوستر روز خبرنگار