فردای شرق

پوستر محصولات کشاورزی نوادوس

پوستر محصولات کشاورزی نوادوس با الهام از المان‌ها طبیعت و تصویر دهقان مسن سال که نماد تجربه و پشتکار است به تبیلغ این محصول پرداخته است
پوستر محصولات کشاورزی

پوستر محصولات کشاورزیبا بهرویش بیشتر آشنا شوید…

پوستر محصولات کشاورزی: خانواده بهرویش با نام اصفهان بذر با سابقه کاری ۳۵ ساله در زمینه تجارت نهاده‌های کشاورزی به عنوان یکی از معتبرترین مراکز عمده فروشی بذر به صورت سنتی فعالیت داشته. از سال ۱۳۸۸ در جهت خدمات بیشتر به کشاورزان و تکمیل کادر فنی و توسعه فعالیت­‌های خود با متد و روش­‌های روز دنیا اقدام به تاسیس مجموعه بهرویش با شعار «توسعه کشاورزی حرفه ای» نمود.

بهرویش از بدو تاسیس حقیقتاً بر پایه توسعه کشاورزی حرفه­ ای بنا گردید. بدین منظور تلاش وافری در ارائه خدمات فنی از جمله مشاوره و ارائه برنامه‌های غذایی توسط کارشناسان خبره به کشاورزان داشته است، هم اکنون نیز با تشکیل اتاق فکر و گروه فنی تخصصی در سطح کارشناسی ارشد و دکترا با همه توان در حال خدمت ­رسانی به جامعه زحمتکش کشاورزان است. هدف آن نیز، افزایش عملکرد در واحد سطح و تولید محصول سالم است.

بهرویش دارای چندین بخش فعال و حرفه ­ای در زمینه ­های متعدد کشاورزی می ­باشد. تامین و توزیع بهترین بذرهای گلخانه ­ای و فضای باز، مرغوب­ترین برندهای کود و سم، مناسب ترین ارقام چمن و گل زینتی از جمله این فعالیت­ ها است. همچنین این شرکت عرصه بازرگانی با هدف صادرات محصولات کشاورزی ایران به سایر کشورها را نیز تجربه کرده است.

طراحی پوستر محصولات کشاورزی نوادوس

در مجموعه فردای شرق پیش از این پروژه کاتالوگ محصولات شرکت به‌رویش طراحی گردیده. اما طراحی مجموعه‌ای پوستر محصولات کشاورزی آگراکو بررسی می‌شود.

طراحی این پوستر با تصویری طبیعی از یک باغ با درختان پر بار از میوه به تصویر کشیدیم. در سمت دیگر مردی مسن که به دختان رسیدگی می‌کند. از طرفی این دختان پربار نوعی تبلیغ برای مخاطب هدف، یعنی کشاورزان محسوب می‌گردد. اما یک دهقان مسن پوستر محصولات کشاورزی نماد خرد و تجربه در این شغل است. در اینجا این معنا را القا می‌کند که ضمن آگاهی  و تجربه این دهقان مشغول استفاده از محصول کشاورزی نوادوس شرکت به رویش می‌باشد.

 

همچنین ببینید: پوستر روزخبرنگار