فردای شرق

پوستر خانه قبلی ما

وستر خانه قبلی ما به سفارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان از مجموعه پوستر‌های محافظت از زیستگاه و منابع طبیعی می‌باشد. در این پوستر سعی شده کره زمین را به شکلی نمایش دهیم که گویا آب و هر گونه زیستی بر روی آن به نابوده کامل درآمده است. سپس انسانی با لباس فضانوردی از دریچه ای در فضا به آن نگاه می‌کند.
پوستر خانه قبلی ما

پوستر آب منطقه‌ای اصفهانطراحی پوستر خانه قبلی ما

پوستر خانه قبلی ما به سفارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان از مجموعه پوستر‌های محافظت از زیستگاه و منابع طبیعی می‌باشد. در این پوستر سعی شده کره زمین را به شکلی نمایش دهیم که گویا آب و هر گونه زیستی بر روی آن به نابوده کامل درآمده است. سپس انسانی با لباس فضانوردی از دریچه ای در فضا به آن نگاه می‌کند.

به شکلی  این منظره تصویر شد که گویا این زمین که دیگر محل سکونت هیچ گونه‌‌ زیستی نیست. ؛ نتیجه احمال‌ها و مصرف‌گرایی بیش از حد انسان بر روی این سیاره است. در نهایت پوستر خانه قبلی ما این هشدار را به انسان می‌دهد که این رفتار نامناسب با طبیعت روزی منجر به نابودی زیستگاهش خواهد شد.

شرکت آب منطقه‌ای اصفهان

شرکت آب منطقه‌ای اصفهانمدیریت آب اصفهان از سال 1339 برعهده دو شرکت آبیاری به نام‌های شرکت سهامی کوهرنگ اصفهان و شرکت سهامی آبیاری نائین بود. که به آنها بنگاه مستقل آبیاری نیز می‌گفتند.این دو شرکت زیر نظر وزارت کشاورزی وقت اداره می‌شد. در دی ماه سال 1344 و به منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیت‌های شرکت‌های فوق سازمان آب منطقه‌ای اصفهان تاسیس گردید. سپس برای کنترل و بهره‌برداری از رودخانه زاینده‌رود به تدریج این شرکت‌ها در آن ادغام گردیدند. « پوستر خانه قبلی ما »

این سازمان، مدیریت منابع آب در حوضه آبریز زاینده‌رود را به عهده داشت. استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری و همچنین شهرستان یزد تحت پوشش آن بودند. تا سال 1358 ، یزد یکی از فرمانداریهای استان اصفهان محسوب می شد. علی رغم اینکه در آن سال بصورت یک استان مستقل معرفی گردید. عملاً تا سال 1366 زیر مجموعه آب منطقه‌ای اصفهان بود. در ابتدای سال 1385 نیز شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری تاسیس شد. این امر حوزه عمل شرکت به استان اصفهان محدود گردید. شـرکت آب منطقه ای دارای دفاتری در شهرستانهای اصفهان، کاشان، شهرضا، نجف آباد، فلاورجان، گلپایگان، خوانسار، اردستان، فریدن. مبارکه، شاهین شهر و میمه، تیران و کرون، فریدون شهر، آران و بیدگل، چادگان، زرین شهر، نطنز، دهاقان. خمینی شهر، نایین، خور و بیابانک، بویین و میاندشت، برخوار و سمیرم می باشد.

 

همچنین ببینید نمونه کار: طراحی پوستر