فردای شرق

طراحی کاتالوگ محصولات رادطب

طراحی کاتالوگ

برای طراحی کاتالوگ، پروسه‌ای از طراحی تا چاپ مجموعه‌ای از تکنیک‌های طراحی، چاپ، عکاسی صنعتی و … استفاده می‌گردد. سپس در قالب کاتالوگ‌های چاپی و کاتالوگ‌های دیجیتال (کاتالوگ PDF یا آنلاین) ارائه می گردد. استفاده از کاتالوگ به عنوان مهمترین ابزار بازاریابی می‌تواند. با ایجاد احساس هیجان، توجه مشتریان را جلب و انگیزه خرید را در مشتریان ایجاد کند.

اگر شما هم برای کسب و کار خود به دنبال کاتالوگ حرفه ای هستید، درست انتخاب کرده‌اید. واحد طراجی موسسه فردای شرق با تیمی حرفه‌ای و رزومه درخشان آماده‌ی تولید کاتالوگ اختصاصی برای شما می‌باشد.

طراحی کاتالوگ محصول راد طب

در پروژه طراحی کاتالوگ محصولات شرکت راد طب، پس از جلسه با کارفرما و جلسه بین تیم طراحی و مدیا پروژه طمان بندی و اجرای آن آغاز گردید. آتلیه سیار در محل تولید شرکت راه‌اندازی و سپس تیم حرفه‌ای عکاسی با  جدیدترین و مدرنترین تجهیزات عکاسی در محل حاضر گردید.

پس از تحویل تصاویر به تیم طراحی، ادیت اولیه روی تصاویر صورت گرفت. همزمان با ادیت تصاویر، متون دریافتی از کارفرما با متون خروجی از تیم تامین محتوا در تیم تحریریه موسسه فردای شرق ویراستاری و به طراحان سپردیم. تیم طراحی، کاتالوگ رادطب را با صرف پنج روز پس از زمان قرارداد حاضر و سپس به کارفرما ارائه کردند.

 

طراحی کاتالوگ

چاپ کاتالوگ

پس از انجام ویرایش‌های مورد نظر کارفرما و تاییدیه نهایی. همکاران ما در مجتمع چاپ و لیتوگرافی فردای شرق، پروژه طراحی فرم و زینک بسته و چاپ را به سرانجام رساندند. پس از چاپ و برش کاتالوگ نیز آن را بصورت چسب گرم صحافی نمودند و سپس به نشانی کارفرما ارسال کردند.

 

مشخصات ظاهری کاتالوگ

در چاپ این کاتالوگ از فناوری افست بصورت زینک چهاررنگ بر روی کاغذ گلاسه 180 گرمی استفاده شد. تعداد صفحات نیز 80 صفحه و دو صفحه شت و رو برای جلد بود.  برای جلد کاتالوگ مقوای 300 گرم با روکش سلفون براق استفاده کردیم. همچنین با توجه به تعداد صفحات و نوع جلد برای صرفه جویی در هزینه‌های تولید این نوع کاتالوگ‌ها صحافی چسب گرم بهترین گزینه است.

همچنین ببینید نمونه هایی از طراحی بولتن جشنواره فیلم کودک و نوجوان