فردای شرق

اوراق اداری شرکت فولاد مبارکه

اوراق اداری فولاد مبارکه

پروژه طراحی اوراق اداری شرکت فولاد مبارکه

برای طراحی اوراق اداری فولاد مبارکه با توجه به نیاز کارفرما و سفارش در رنگ مشکی-طلایی این ست اداری با تم فوق طراحی گردید. مدت زمان مورد نظر کارفرما بسیار محدود بود که در تیم طراحی طراحی موسسه فردای شرق در طول سه روز انجام گردید.

موسسه فردای شرق با از نیروی انسانی متخصص و با سابقه در زمینه گرافیک بکار گرفته است. این مسئله منجر به خروجی کارهای باکیفیت از واحد طراحی و گرافیک موسسه می‌باشد . این پروژه‌ها غالبا مورد رضایت مشتریان بزگری همچون فولاد مبارکه گردیده که سالیان سال با موسسه فردای شرق همکاری دارند

سایر پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه

علاوه بر امور گرافیکی و طراحی‌های اختصاصی برای شرکت فولاد مبارکه، خبرنامه فولاد در موسسه فردای شرق صورت می‌گیرد. با جستجوی واژه “خبرنامه فولاد” در وب سایت فردای شرق می‌توانید نمونه‌هایی از طراحی و صفحه آرایی اختصاصی موسسه فردای شرق را نظاره فرمایید.

اطلاعات پروژه:

نام پروژه : اوراق اداری فولاد مبارکه

کارفرما: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

سال اجرای پروژه: 1397

مجری: طراحی و ایده پردازی موسسه فردای شرق

محتویات اوراق اداری: سربرگ، کارت ویزیت،فولدر، پاکت‌نامه ملخی، پاکت نامه بزرگ و شاپینگ‌بگ

ست اوراق اداری:

ست اداری یا اوراق اداری شامل : سربرگ ، پاکت ، یادداشت ، فاکتور ، فولدر ، لیبل و فرم ها در ابعاد و اندازه های استاندارد یکی از اصلی ترین ابزار های مکاتبات داخلی و خارجی یک مجموعه می باشد. طراحی ست اداری خلاقانه و منحصر بفرد یکی از عناصر برند سازی و ارتقا سطح یک مجموعه است . طراحی ست و اوراق اداری با هارمونی و رعایت اصول طراحی و چاپ می تواند خود یک ابزار تبلیغاتی موثر با کمترین هزینه نسبت به سایر ابزار های تبلیغاتی با ماندگاری بالا باشد. در واحد طراحی و گرافیک موسسه فردای شرق با بکارگیری مجرب‌ترین متخصصان این حوزه و  بروزترین متدهای دنیا طراحی های اختصاصی و خلاقانه صورت می‌گیرد .