فردای شرق

خبرنامه فولاد هرمزگان

خبرنامه فولاد هرمزگان شماره 74 در 12 صفحه روزنامه‌ای توسط موسسه فرهنگی هنری فردای شرق در آبان 1401 منتشر گردید. برای دانلود کلیک فرمایید

خبرنامه فولاد هرمزگان شماره 74 در 12 صفحه روزنامه‌ای توسط موسسه فرهنگی هنری فردای شرق در آبان 1401 منتشر گردید.

خبرنامه فولاد هرمزگان

عناوین اصلی خبرنامه فولاد هرمزگان :

افتخاری دیگر برای مدیریت و کارکنان فولاد هرمزگان؛

فولاد هرمزگان رتبه نخست ارزیابی عملکرد بین شرکتهای گروه فولاد مبارکه را کسب کرد

دکتر محمد یاسر طیب نیا » مرد سال فولاد ایران« شد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تصریح کرد:

تحقق ظرفیت اسمی فولاد هرمزگان تا پایان سال جاری

در راستای همافزایی میان شرکتهای گروه منعقد شد؛

حضور فعال شرکت فولادهرمزگان در بیست‌وچهارمین سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد کیش

در بازدید مدیرعامل بیمه ایران از فولاد هرمزگان مطرح شد:

همکاری با فولاد هرمزگان باعث افتخار بیمه ایران است

 

سرمقاله: کیفیت؛ رمز موفقیت فولاد هرمزگان در بازارهای
داخلی و بین‌الملل

کیفیت ازجمله مهمترین و حیاتی‌ترین موضوعات موردتوجه صنایع و هر نوع کسب‌وکار است. دستیابی به کیفیت مطلوب و موردنظر در شرایطی مقدور است که فرایندها به طور مستمر با نیازها و انتظارات مشتری هماهنگ و همخوان باشد. لازمه سرآمدی در کسب وکار ، ارتقای کیفیت بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی است. درصورتیکه استانداردهای هر حرفه و کسب‌وکار بر اساس اصول علمی، فنی و نیاز مشتری تعریف و ترسیم شود، علاوه بر افزایش فروش و جلب رضایت جامعه مشتریان و ذینفعان، توان رقابتی شرکت در بازارهای منطقه‌ای و جهانی افزایش می‌یابد.
شرکت‌های بزرگ فولادسازی با نگاه به آینده تلاش دارند تا ضمن برقراری ارتباط نزدیک با مصرف‌کنندگان و مشتریان و دریافت بازخورد کیفی مستمر ، رضایتمندی مشتری را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.  به دنبال آن با تعریف پروژه‌های کیفی‌سازی و بهبود، به‌روزرسانی روش‌ها و استانداردها و بازرسی مستمر و مداوم و استفاده از تجربیات موفق، ارتقای کیفیت محصولات را به‌عنوان مهمترین دستاورد شرکت هدفگذاری کنند.

گواهی های استاندارد تولیدات فولاد هرمزگان

در این میان شرکت فولاد هرمزگان، به عنوان یکی از فولادسازان بزرگ ایران، همواره تلاش داشته تا با نگاه به بازارهای جهانی و صادرات محصولات، حداکثر استانداردهای الزم را برای تولید و کیفیسازی محصولات خود رعایت کند. خوشبختانه توفیقات زیادی هم در این خصوص داشته است. شرکت فولاد هرمزگان همواره تلاش داشته تا در کنار افزایش حجم کمی و تنوع محصولات، ارتقای کیفیت محصول نهایی خود را در اولویت قرار دهد. در این زمینه با استفاده از تجربیات موفق گروه فولاد مبارکه، توفیقات مناسبی را در تأمین نیاز مصرف‌کنندگان و مشتریان و ارتقای هدفمند کیفیت محصولات به دست آورده است.
18 آبان ماه در تاریخ رسمی کشور به‌عنوان روز ملی کیفیت نامگذاری گردیده. و مایه مسرت است که محصولات شرکت فولاد هرمزگان با کسب اعتبارنامه‌های کیفی بین‌المللی و ملی، حائز کیفیت و استاندارد مطلوب در تولید محصولات فولادی است. این روز ، روز تجلیل از تلاش و همت و پشتکار تمامی کارگران، کارکنان، کارشناسان و مدیران شرکت و گروه فوالد مبارکه است که نقش مؤثر و سازنده‌ای در ارتقای کیفی محصولات و خدمات فولاد هرمزگان داشته‌اند.
مدیرمسئول

اگر مطلب شماره 74 خبرنامه فولاد هرمزگان مورد پسند شما بوده احتمالا مطلب خبرنامه فولاد مبارکه نیز مورد پسند شما خواهد بود.