فردای شرق

خبرنامه فولاد مبارکه 2

خبرنامه فولاد

خبرنامه فولاد مبارکهخبرنامه فولاد مبارکه اصفهان در طول سالیان متوالی در موسسه فردای شرق تهیه می‎گردد. این خبرنامه که به سفارش و نظارت شرکت فولاد مبارکه می‌باشد. شنبه هر هفته منتشر می‌شود. محتوای خبری و متنی در تیم تامین محتوا و تحریریه و عکاسی موسسه، صفحه آرایی و طراحی در واحد گرافیک، چاپ در مجتمع چاپ و لیتوگرافی فردای شرق انجام می‌گردد.

مراحل و منابع تهیه خبرنامه فولاد مبارکه

در هر شماره تعداد صفحات 12 تا 16 صفحه می‌باشد. که با بهره گیری از متخصصان حوزه خبری، تایمن محتوا، ویراستاری و… محتوای خبرنامه آماده می‌شود. محتوای خبرنامه از منابع و رفرنس‌ها تنها به معتبرترین منابع و رفرنس‌های حوزه فولاد می‌باشد و حجم بیشتر آن از مدیریت روابط عمومی شرکت فولاد تاییدیه دریافت می‌کند.

سپس با سپردن به بهترین طراحان گرافیک در موسسه خبرنامه فوق در حالت پیش از چاپ برای تاییدیه نهایی در دسترس کارفرما قرار می‌گیرد.سپس با هماهنگی های لازم خبرنامه در ساعت کوتاهی لیتوگرافی، چاپ و در مکان هدف کارفرما توزیع می گردد.

1300 شماره خبرنامه منتشر شده

تا ابتدای مهرماه 1401 نشریه فولاد مبارکه 1300 شماره منتشر کرده. بیش از 300 شماره از آن در موسسه فردای شرق از محتوا تا طراحی و چاپ منتشر شده است. برخی از این شماره‌ها در وب‌سایت فردای شرق به عنوان نمونه کار قابل دسترسی هستند.

ضمیمه خبرنامه “فولاد‌پلاس”

به پیشنهاد موسسه فرهنگی هنری فردای شرق از مهرماه 1401 یک خبرنامه جدید تهیه گردید. ضمیمه‌ای با محتوای انگلیسی از اخبار و جراید مهم زمینه فولاد کشور در قالب 4 صفحه ویژه‌نامه به عنوان «فولاد‌پلاس» به نشریه فولاد مبارکه اضافه گردیده. این ضمیمه بصورت هر دو هفته یکبار همراه با خبرنامه اصلی منتشر و توزیع می‌گردد.

فولاد پلاس اولین خبرنامه فولادی کشور به زبان انگلیسی نیز می‌باشد. موسسه فردای شرق با ارائه خدمت مطلوب و در خور شرکت فولاد مبارکه قصد دارد ضمیمه‌های دیگری با عناوینی متفاوت و مطالبی جدید را منتشر نماید.

 

سایر شماره های خبرنامه فولاد مبارکه